Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

merkkailu!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 46

ViestiAihe: Vs: merkkailu!   Elokuu 30th 2009, 23:27

hah molemmilta tuli napakka sama vastaus :geek:

Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: merkkailu!   Elokuu 30th 2009, 23:29

hah joo tää mun kone on niin jumissa et mä oisin oikeesti ollu eka hahhah lol! :P
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: merkkailu!   Syyskuu 1st 2009, 10:05

joo, sitähän mäkin mietin, isolla egolla varustettu tapaus :evil: :shock: Tasamaalle tuo pissii normaalissa kyykkyasennossa, mutta jos merkattava paikka on vähänkään ylempänä (heinänkorret, puskat, tolpat...) niin jalka nousee taivaisiin :) Lisäksi sutii tarpeidenteon jälkeen joskus, mutta vain vapaana ollessaan... toistaiseksi :shock: :lol:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: merkkailu!   Syyskuu 1st 2009, 11:45

kitiska kirjoitti:
Se on sun äijä,,mie olisin menny uudestaan ja kussu päälle ja oikein sutinu ja kattonu koiraa että perkele minä olen se joka viimeksi kusee

Olitko se sinä vai Sina joka sano tässä taannoin et toi rotta on mun äijä..? No joka tapauksessa nyt mun täytyy siis keksiä paikka missä tätä merkkailua kokeilla
( :lol: en oikein kehtaa vetää housuja kinttuun ja alkaa pissimään täällä Hki alueella, kun voi olla ettei poliisiin mene läpi tämä äijyyden kokeilu/kouluttaminen :roll: )
Ja sit täytyy kai säästellä muutama tippa et jos se uskaltaa niin multa riittää viel..pissiä.. :oops: :lol:
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: merkkailu!   

merkkailu!
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: