Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Pöydältä varastelu

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Pöydältä varastelu   Toukokuu 13th 2009, 14:51

Kaverillani on 3v (?) narttu tolleri, joka varastelee pöydiltä. Kun ihmisiä keittiössä ei sitä tee, mutta heti kun porukka sieltä poistuu koira tarkistaa pöydät. On kytätty nurkan takana suhinan kanssa ja saanut kunnon lähdöt monet monituiset kerrat... mut ei, se vaan jatkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Toukokuu 13th 2009, 15:02

Meidän neiti makoilee keittiön lasipöydällä (kun me ei olla kotona,ei varastele mitään.) Nyt sain sen eilen kiinni itse teossa, ja tuli muuten äkkilähtö :twisted: Olen nähnyt sen nukkuvan (ulko-oven ikkunasta näki keittiöön sisään, koira häippäsi pöydältä heti kun kuuli avaimen kääntyvän lukossa) pöydällä ketarat ojossa. Oikohan se Peetsa, joka sanoi, että koirat ei tykkää makoilla lasipöydällä, tää meidän rakki kyl nauttii siitä :lol:
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Toukokuu 13th 2009, 15:10

Toi ei kyl pöydille pääse, mut hyppii pöytien reunaa vasten. Kaikki mikä on kuonon ulottuvissa menee parempiin suihin.
Niin ja vasta äskettäin se iski hampaansa omistajan sukulaistytön pitsaan. Tällä tytöllä oli pitsalautanen kädessä. Tyttö osaa olla tosi napakka koiralle (10v),ja oli tuolloinkin komentanut mutta tällä kertaa tuloksetta. Koira paljon hoidossa heillä, mut noin törkeä ei ole ennen ollu.

Viimeinen muokkaaja, Riemuidiootti pvm Toukokuu 13th 2009, 16:20, muokattu 1 kertaa
koirarakas
Nyt vilisee jo silmissä sana koira,,,,
Nyt vilisee jo silmissä sana koira,,,,

Viestien lukumäärä : 1172

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Toukokuu 13th 2009, 15:27

<- Tuossa on elävä esimerkki, kuinka koira syö pöydällä laustaselta makkarakeittoa, ihan niinkuin se olisi häntä varten siihen laitettu :lol: . Laitoin sen nyt siihen, kun en osaa tähän viesti osaan kuvaa pienentää. :oops:

Kun on tuollainen rotu, tai sitten on ihan omasta pelosta kyse, mutta en uskalla sitä kyllä pöydältä lingota alas ja sen on tosi vaikea tulla alas.
Näytä käyttäjän tiedot
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Toukokuu 14th 2009, 08:36

Perusteellinen säikyttäminen. Järjestetään pöydälle jotain aivan ihanaa ja tuoksuvaa, varustellaan se hiirenloukulla, kolinapurkkivirityksellä tai ämpärillisellä vettä joka tipahtaa niskaan. Kannattaa mitoittaa koiran luonteen mukaan. Kun koira kerran tekee sitä vain ihmisten poissaollessa niin säikytyksen järjestäisin niin että ihmiset eivät ole paikalla.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Toukokuu 14th 2009, 09:00

^Juup, jotain tuollaista pittää keksiä. Muutenkin mua huolestuttaa, jos se rikkoo pöydän niin voi satuttaa itsensä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Elokuu 12th 2009, 15:29

Maillä harrastettiin samaa, laitoin kovasti 'pelätyn' kolinapurkin pöydälle (siis ihan vaan paikoilleen siihen reunalle), ajattelin et jos yrittää mennä kun ollaan poissa niin se tiputtaa sen-->kolinaa. Ei tiputtanut, mutta ei-toivottu käytös loppu kuitenki ku seinään :lol:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Elokuu 13th 2009, 08:20

meillä sama. kaikki varastetaan pöydiltä kun mamma on poissa edes sekunnin. siinä ei ns. säikyttelyt auta. sama on se että hypitään sängyllä ja sohvalla.
MUTTA jo pelkkä kolinapurkin näkeminen on auttanut meillä asiaan :roll: oon heittänyt sängylle lähtiessäni muutaman kolinapurkin ja sänky on tiptop kun tulen kotiin...
ELI tästä voidaan taas pikaisesti päätellä että se purkki on meillä se kova sana enkä minä. mikähän siinä on... :lol:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Elokuu 13th 2009, 14:52

HIIRENLOUKULLA? No jo on kivan mallinen kieli tai nokka kun väliin jää... :albino:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Lokakuu 15th 2009, 13:57

Eeps, remppala kun oli nuorempi, virittelin sille kaikki pöydänreunat täyteen kolinatölkkejä, vesipurkkeja. Kotiin tullessa sitten keräilin ne kaikki lattialta. Useita kertoja sain koissun kiinni itse teosta, ja siitähän tuli sanktioita. Mutta mikään ei auttanut.

Mutta remppala oppi tavan matkimalla emältään, joka taas oli oli sen mun ekalta koiralta nuorena ollessaan.

Cherie kun oli nuori, se oli yksin eri keittiössä, aikuiset teljettynä toiseen huoneeseen. Cherie ei varastele tänä päivänäkään ruokaa pöydältä, mitä nyt kissan ruoat putsaa, etteivät jää vanhenemaan suotta. ;)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   Lokakuu 16th 2009, 08:33

Mun lapsuuden kotiin tuli aikoinaan puolitoista vuotias doopperi, jota oli pidetty vähän huonommalla ruualla. Kerran mentiin kylään ja koira jäi kotiin. Äiti oli jättänyt just leivotun pullapellillisen kotiin, niin kun tultiin kotiin niin katsottiin, et hei minnes puolet pullista on hävinnyt, niin kävi ilmi et koira oli syönyt ne, siis puol pellillistä pullia. :shock: Ei sen jälkeen katsonutkaan pöydille kun mahto tulla vähän huono olo.. :oops:
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pöydältä varastelu   

Pöydältä varastelu
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: