Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Koirankorjaaja Nastolassa

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Koirankorjaaja Nastolassa   Tammikuu 4th 2012, 22:52

Nastolassa kuulemani mukaan toimii koirankorjaajaksi itseään kutsuva Kati Rättö. Kellään tarkempaa tietoa tästä? Ei ole omien sanojensa mukaan pevi-kouluttaja, mutta sen tyylinen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Koirankorjaaja Nastolassa   Tammikuu 5th 2012, 10:05

olen tavannut naisen, se toimittelee 1st choicen sapuskoja, niitä ollaan siltä tilattu joskus. Ihan viisaan olonen ihminen, mukava ja meidän Mimmi hurjapää (sillon oli neiti ehkä jonku 4 kk) talttu sen nipistyksestä välittömästi. Mimmi hyppi sitä vasten, en ite kerenny kissaa sanoa kun se nippas niskasta ja Mimmi meni maahan sen jalan juureen. Näytti aika vaikuttavalta...Kerroin sit myöhemmin sille, et ollaan käyty pevi-kouluttajalla, peviä piti hyvänä juttuna. Sen mielestä vaan koira ei saa kulkea koskaan ihmisen edellä, vaan pitäs kipittää taka-alalla. Muuten aika samalla tyylillä mennään...Kaikkiaan mukava tyyppi, ja fiksuja puhui. Ei huono ollenkaan
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Koirankorjaaja Nastolassa   Tammikuu 5th 2012, 10:52

Ja semmonen käsitys on mulla, että mitään testejä se ei tee. Mikä on pevi-kouluttajissa mun mielestä superhyvä juttu
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Koirankorjaaja Nastolassa   Tammikuu 6th 2012, 23:22

Ok. Lueskelin vähän noita sen sivuja ja tuli sellainen tunne, et se on vaan kattonu paljon Millania nauru

http://koirakorjaaja.suntuubi.com/?cat=6
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Koirankorjaaja Nastolassa   

Koirankorjaaja Nastolassa
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: