Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   Heinäkuu 22nd 2011, 19:22

Te, joilla on 2 tai useampia koiria,oletteko opettaneet pentunne olemaan yksin yksin vai toisen koiran/lauman kanssa?

Meillä on 8-viikkoinen sakunpentu ja huuto on helvetinmoinen, jos sen jättää itsekseen vaikka kylppäriin, jaksaa huutaa vaikka 30 minuuttia putkeen, ulvoo oikein. Mutta kun sen jättää kaksin 4-v uroksen kanssa,niin hiljaisuus on kerrassaan rikkumaton.

Järki sanois, että parempi sen on olla toisen koiran kaverina, mutta jossain vaiheessa tulee kuitenkin tilanteita, että sen pitäisi osata myös pärjätä yksinkin. MIkä siis neuvoksi.

Huudon kuunteleminen ei sinänsä tee mulla pahaa ollenkaan, en käy lällimään ja säälimään pentusta. Naapureita vaan mietin, ne varmaan luulee että me leikataan tassuja irti tolta, kun rääky on niin hirveä.. sakut
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   Heinäkuu 22nd 2011, 19:27

itse en jättäisi kakaraa vessaan ku muu lama on muualla asunnossa koska se varmaan huutaa siellä tyyliin kokoajann ku sehän haistaa ne muut. Itse opettelisin ihan yksin olon ihan yksin, esim lähet muiden kanssa lenkille ja jätät kakaran siihen tilaan missä normaalistikkin olisi jos koko lauma olisi yksin...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   Heinäkuu 22nd 2011, 19:33

Kiitos vastauksesta.. Mulla on ollu näitä laumoja aiemminkin, mutten muista kenenkään pennun aiemmin olleen näin äänekäs. mieti
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   Heinäkuu 22nd 2011, 19:53

ja just jos jättää yksin et meet vaik toisen kanssa lenkille nii jätä joku luu tms et sil on tekemist :)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   Heinäkuu 22nd 2011, 19:57

Tottakai!
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 46

ViestiAihe: Vs: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   Heinäkuu 22nd 2011, 20:07

mun KAIKKI pennut on olleet ihan YKSIN aina ku lähen muiden kanssa lenkille eli oppivat vähän väkisi olemaan myös ns.YKSIN!

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   Heinäkuu 22nd 2011, 22:19

meillä kans pentu, nyt 11 vkoo ja aikuiset 9v ja 5v... en ole aatellu mitenkä erityisesti opettaa olemaan yksin...normaalisti koko lössi kulkee mukana ja sit ku se päivä tulee, että pennun tarttee ihan yksin jäädä, niin sit se vaan jää... voishan sitä joskus tietty testata, mitä se keksii, jos vieki vaan isot lenkille, mutta ei nyt ole aikatuluun lisätty moista =)
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 46

ViestiAihe: Vs: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   Heinäkuu 22nd 2011, 22:23

ja tosiaan pentu vain jää,,en tee mitään juttuja ym.sanon vain ei tule joka ny on jääny tavaksi jo sanoa kaikille koirille ku olen lähössä ei tuu:)

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!   

Pentu opettelee yksinoloa- Kysymys!
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: