Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Häntä ylhäällä, korvat alhaalla

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Häntä ylhäällä, korvat alhaalla   Kesäkuu 14th 2011, 13:48

Joku joskus sanoi, että koira puhuu ihmiselle korvillaan ja muille koirille hännällään. Pitääkö paikkansa vai muistanko väärin?

Yks meidän koirista tulee luokse häntä ylhäällä, mutta korvat alhaalla. Oli siinä vieressä sitten muita koiria tahi ei. Luokse saa välillä kutsua kolme kertaa, välillä kerta riittää - menee aika 50/50. Välillä koira käy vaan kääntymässä luona ja välillä taas jää luokse niinku pitääkin.

Koira on uros. Melko dominoiva, varsinkin toisia uroksia kohtaan. Kaikki sen kanssa OK ja korvat löytyy kyllä, mutta ei halua uskoa välillä...

Kieliikö toi ylhäällä oleva häntä jostain kukkoilusta, johon mun pitäisi puuttua (millä tavalla??) vai jätänkö vaan omaan arvoonsa?
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 46

ViestiAihe: Vs: Häntä ylhäällä, korvat alhaalla   Kesäkuu 14th 2011, 14:10

jep mut kyllä se häntä kertoo myös omistajalle ja korvat kertoo koirille:)HIHNASSA se on eri juttu!!eli korvat kertoo omistajalle ja häntä kertoo oman lauman asemasta muille perheen lauman jäsenille,,manta kantaa häntäänsä ihan tapissa ku ollaan laumassa mut ku ollaan kahdestaan se on ylhäällä mutta ei tapista lähtien:)

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Häntä ylhäällä, korvat alhaalla   Kesäkuu 14th 2011, 19:03

oon miettiny iha samaa, hyvä et tuli puheeks :)
meil menee sillai et just vapaana vili tulee korvat luimus mut häntä ylhääl, sellast enemmänki innostunutta, sera on kans aikalailla samanlaine. remmis taas menee molemmat, sera ja vili korvat luimus mut hännät iha ylhääl..
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Häntä ylhäällä, korvat alhaalla   Kesäkuu 27th 2011, 17:35

Pertin palstalla Pertin kirjottamana lukee samasta aiheesta että häntä saa olla ylhäällä, jos elvistely ei kohdistu sinuun.

Antaako häntien siis olla vai ei?

Mimmi nykysin nostaa usein häntää ihan tyvestä, en tiiä mille kun useimmiten ketään ei näy. Siis ilmeisesti vaan mulle. Korvat luimussa, ei muuten mitenkä porsastele...oon ollu välittämättä hännästä, sit ku tulee joku tilanne et tarttee sille vähä ärvästä häntä yleensä aina laskee. Pysyy alhaalla, jos pysyy...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Häntä ylhäällä, korvat alhaalla   Heinäkuu 1st 2011, 13:17

Testasin:
Kun muut koirat on paikalla, koira tulee häntä ylhäällä+korvat alhaalla luokse. Häntä laskee, kun se muutaman sekunnin on siinä luona ollut, mutta nousee taas ku lähtee pois.
Kun muut koirat ei ole paikalla, häntä ja korvat alhaalla luoksetulossa dad1
Jos nyt osaan "lukea" oikein, niin toi häntä ylhäällä on ainakin meillä pelkkää elvistelyä muille. Oon huomannu et se kulkee muutenkin koko ajan häntä ylhäällä kun muut koirat on paikalla.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Häntä ylhäällä, korvat alhaalla   

Häntä ylhäällä, korvat alhaalla
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: